Menu

Z kanapowca do biegacza

Jak ruszyć dupsko, by zmieniło się twoje życie na lepsze

Czwartkowy trening z trenerem

seniorpioro

20190103_1958451

Czwartek znów intensywny jak dla mnie. Najpierw siłownia z sąsiadem tam rozgrzewka pół godziny na bieżni zrobione ponad 5 km potem ćwiczenia na mięśnie pleców klatki brzucha około 45 min. Wróciłem do domu sok z warzyw i owoców i trening na 19 z trenerem . Okazuje się że m problemy z Achillesem więc prowadzę grupę na rozgrzewkę każdy robi kółka koło rzeki od 3-4 km oczywiście zrobiłem 4 dobrze mi się biegało. Trochę chłodno , ale pogoda do treningu nie najgorsza. Potem zbieramy sie w jednym miejscu i zaczynamy pod biegi najpierw jakieś 120 -150 m 3 razy mięśnie się rozgrzały , potem podbieg około 400 metrów w tempie narastającym od wolnego do prawie na 90 % możliwości naszych. Ścigałem pod górę się z synem niestety muszę przyznać że po połowie już był na równi a pod koniec górki wyprzedzał mnie ) i nic nie mogłem zrobić brak siły , by tak wielkie dupsko ciągnąć pod górę. Powrót pod zamek i koniec treningu czuje zmęczenie ale jestem szczęśliwy :) . 

© Z kanapowca do biegacza
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci